کاش خدا منو ببینه


(¯`°•.♥ONLY LOVER♥.•°´¯)

آسمان وقف نگاهت عشق من مانده ام چشم به راهت عشق من هرکجاهستی و باشی گویم که خداپشت وپناهت عشق من

 

کاش خدا منو ببینه

من دیگه غربت نمی خوام عشقو با حسرت نمی خوام

صدای هق و هقو گریه کنجه این خلوت نمی خوام

هر جایی که درد زیاده قلبم اونجا خونه کرده

غمو مهمون کرده و زود خوشی رو روونه کرده

دیگه طاقتی نمونده که بخوام جدا بمونم

شعرای پر از منو تو با خودم تنها بخونم

کاش ببینمت دوباره خیلی کم حتی یه لحظه

مثل اون روزای اول همهی جونم بلرزه

کاش خدا منو ببینه ببینه چه گیج و خستم

دستمو محکم بگیره بگه که نترس من هستم

کاش فقط یه بار دیگه با چشام تورو ببینم

حاظرم تا ته عمرم پای این حسرت بشینم

حس انتظار کشیدن همه آرزوم همینه

پس بذار یه بار دیگه این چشام تورو ببینه

کاش خدا بگه تو گوشم که نترس از این زمونه

این زمونه ای که خیلی با دلم نا مهربونه

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: اشعار عاشقانه
شنبه 9 دی 1391| 16:32 |عاشق تنها| |

❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-❊ ❋ ╰☆╮ ✡ ❂ -‘๑’-

ϰ-†нêmê§